Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Start - Wydawnictwo Arche Publishing Mapa strony - Wydawnictwo Arche Publishing
Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing
Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing Wydawnictwo Arche Publishing
O nas - Wydawnictwo Arche Publishing Oferta - Wydawnictwo Arche Publishing Portfolio - Wydawnictwo Arche Publishing FAQ - Wydawnictwo Arche Publishing Kontakt - Wydawnictwo Arche Publishing

Wydawnictwo Arche Publishing NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Wydawnictwo Arche PublishingMieć informację czasem oznacza kontrolować sytuację. Być dobrze poinformowanym to synonim pewności. Dlatego zawsze zależy nam, by odbiorca komunikatu miał pełną wiedzę i czuł się przez to komfortowo. Przygotowaliśmy dla Państwa listę typowych pytań dotyczących naszej działalności.

Wydawnictwo Arche Publishing PYTANIA

  1. Co to jest custom publishing?
  2. Czy moja firma potrzebuje własnej publikacji?
  3. Czy muszę się odrębnie kontaktować z drukarnią?
  4. Mam już stronę internetową, po co mi lepsza?
  5. Czym jest public relations?
  6. Jak poprawić swój wizerunek?

Wydawnictwo Arche Publishing ODPOWIEDZI

  1. Co to jest custom publishing?

    Najprościej rzecz ujmując, custom publishing to przygotowywanie wydawnictw dla klientów lub potencjalnych klientów danych firm. Custom publishing pozwala na połączenie marketingowych ambicji przedsiębiorstwa z potrzebami informacyjnymi jego klientów. Jest możliwy dzięki dostarczaniu poprzez druk czy Internet wartościowych treści, które wpływają na zachowania grupy docelowej.

    W centrum zainteresowania custom publishingu są sposoby wspomagania klientów danej firmy w realizacji ich celów. Ale to nie wszystko - skuteczna publikacja musi przyciągać uwagę Czytelników, którym coraz częściej brakuje czasu na lekturę w ogóle. Musi również wychodzić naprzeciw potrzeb potencjalnych reklamodawców. Wszystko to sprawia, że realizacja custom publishingu wymaga wyspecjalizowanej i doświadczonej grupy pracowników.

  2. Czy moja firma potrzebuje własnej publikacji?

    Tak. I nie ma tutaj większego znaczenia to, czy jesteśmy raczkującą firmą czy dużym i uznanym przedsiębiorstwem. Publikacja przeznaczona dla klientów pełni wiele funkcji, nie tylko reklamowych. Przede wszystkim pomaga zrozumieć sposób działania firmy i wspiera jej klientów we właściwym korzystaniu z usług czy produktów. Takie wydawnictwo jest również przejawem troski o klienta - w ten sposób buduje się prawdziwe i trwałe społeczności związane z marką. Custom publishing nie jest nachalną reklamą, ale swoją skutecznością wcale nie ustępuje typowym działaniom marketingowym.

  3. Czy muszę się odrębnie kontaktować z drukarnią?

    Nie, proces produkcji publikacji możemy doprowadzić do końca, włącznie z nadzorem pracy drukarni.

  4. Mam już stronę internetową, po co mi lepsza?

    Proszę się zastanowić, czy Państwa strona WWW jest czytelna, łatwa w nawigacji, znajdują się na niej wszystkie niezbędne informacje, swoją estetyką wzbudza podziw i łatwo ją odnaleźć w wynikach wyszukiwania. Jeśli tak, mieli Państwo szczęście - ktoś wykonał dobrą pracę. Jeśli nie, proszę się z nami skontaktować. Podobnie, jeśli jeszcze nie mają Państwo swojej witryny. Pomożemy każdemu zaistnieć w Internecie.

  5. Czym jest public relations?

    Definicja jest prosta: Public relations (PR) (z ang. - relacje z otoczeniem) to proces komunikowania, który poprzez stworzenie możliwości dialogu i interakcyjność działań oraz za pomocą określonych instrumentów i technik komunikacyjnych wzmacnia lub nawet kreuje związek organizacji z jej otoczeniem. Celem PR jest stworzenie sytuacji, w której nastąpi wyrównanie interesów organizacji i jej otoczenia, oraz umożliwienie funkcjonowania organizacji i jej otoczenia w optymalnej dla obu stron rzeczywistości (wikipedia.pl).

    Innymi słowy: sztuka PR dąży do tego, by działania firmy były rozumiane i aprobowane przez społeczność. Jednym z ważniejszych narzędzi PR jest polityka informacyjna.

  6. Jak poprawić swój wizerunek?

    W działaniach PR często mówi się o budowaniu wizerunku. To błąd. Wizerunek ma każdy - może on być dobry lub zły i można go poprawić lub zepsuć. Ale na pewno nie można go zbudować. Najczęściej w działaniach PR mamy do czynienia z poprawianiem wizerunku, a więc działaniami, których celem jest zwiększenie atrakcyjności organizacji i uczynienie jej działalności w pełni akceptowalnej wśród jak największej grupy odbiorców.


Wydawnictwo Arche Publishing